Ik ben super tevreden over de opvang voor onze zoon. Hij moest in het begin erg wennen. Maar dankzij de professionaliteit, de betrokkenheid en met heel veel geduld van de medewerkers, voelt hij zich nu erg op zijn gemak. En hij doet steeds meer aan activiteiten mee.